• Wireless Bluetooth Keyboard With PU Leather Case Cover Stand

    30/06/2017

    Memperkenalkan kawan baru Ummi, pembantu Ummi untuk update blog hehehe. Akhirnya sampai juga sebelum cuti setelah 2 minggu menanti. Wireless Buetooth Keyboard with PU Leather. Macam tahu-tahu je wireless USB adapter kat rumah tu nak rosak kan hehe. Nampaknya laju sikitlah Ummi nak menaip entri lepas ni hehe. Kekadang ada masa malas nak on PC.…

    Read more
  • Menu of The Day – 300617

    30/06/2017

    Hari ni awal-awal pagi Ummi dah siap masak. Dapur Ummi dah aktif semula. Malam tadi kami sampai ke rumah dari kampung. Masak apa je yang ada dalam fridge tu hehe. Maka terhasillah sambal goreng jawa, gulai lemak ayam, ayam goreng dan seketul ikan siakap goreng. Pasrah je la ayam tu yang tinggal cuma isi-isi tebal…

    Read more
  • Words of Wisdom 118

    30/06/2017

    Sisters, the sun doesn’t lose its beauty when it’s covered by the clouds. The same way your beauty doesn’t fade when you’re wearing a hijab. p/s let us remind each other..

    Read more
  • DDHN – Menu Hari Raya 2017

    30/06/2017

    Ini antara menu yang sempat Ummi masak untuk juadah di pagi 1 Syawal. Bila turn beraya kat rumah sendiri ni memang kena gigih la masak lauk pauk sesorang. Nak harapkan bodyguard tolong masak takut meraung pagi raya tak dapat makan hahaha. Jom kita zoom in satu per satu. Nasi impit. Sejak arwah Mak tak ada…

    Read more
  • Assalamualaikum.. Muhammad Ilham Syakir (27 Jun 2013 – 27 Jun 2017)

    27/06/2017

    Assalamualaikum Muhammad Ilham Syakir..  Babah, Ummi, Abang Ilham dan Adik Syamil datang ni. Nak jengah Syakir. Hari ni genap 4 tahun Syakir tidur kat sini. Kami sentiasa ingat Syakir, tak pernah lupa. Lagi-lagi Ummi, tak mungkin Ummi lupakan saat-saat mengandungkan Syakir selama 7 bulan dalam perut Ummi. Syakir tak pernah susahkan Ummi sepanjang mengandung. Baik…

    Read more
1 2 3 24
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: