Babah.. Boleh Tak Belikan Ilham Drum?

Sebenarnya Ilham ni memang dah lama sangat ngidam nak drum. Dulu Ummi pernah belikan drum comel tapi tak sampai seminggu dah nam jahanam haha.

P_20170521_174440_vHDR_On

Masuk kedai alat muzik ni mulalah dia buat dialog kat Babah.

“Babah.. boleh tak belikan Ilham drum?”

Babah kata “Nantilah tunggu Ilham dah besar”

Maknanya nanti Ilham beli sendiri ke camana tu Bah? hahaha.

P_20170521_174510_vHDR_On

Barisan gitar elektrik yang boleh tahan harganya. 

P_20170521_174524_vHDR_On

Babah duk membelek gitar kapok tu. Dah Bah kat rumah dah ada seketul.

P_20170521_174542_vHDR_On

Si kecil ni pun, apa abang suka itulah yang dia suka.

P_20170521_174626_vHDR_On

Ummi perhati dari jauh tiga beranak ni beriya berbual pasal drum hahahaha.

P_20170521_174646_vHDR_On

Tak puas hati, jelajah satu kedai. 

P_20170521_174703_vHDR_On

Nak juga test sikit. Dia ni pantang kalau ikut Babah gunting rambut kedai Uncle Acap. Konfem dia gendangnya drum kat situ. 

P_20170521_174739_vHDR_On

Belek je mampu ya anak-anak. Ummi Babau tak ada bajet nak belikan korang drum apa lagi nak hantar belajar main drum. Kata Babah kalau Babah pandai boleh ajar sendiri. Babah pandai main gitar je hehehe. Lepas ronda tengok alat muzik kita ronda ke depan sikit. Sambung next entry ya.

Stay tuned! 😍

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full-time Working Mom @ PTP | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331
Posts created 4650

One thought on “Babah.. Boleh Tak Belikan Ilham Drum?

Leave a Reply to UYUL ROSLI Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!