Rezeki Dari Istanbul

Rezeki di petang hari, boss baru balik dari holiday ke Istanbul. Bagi kami jamah manisan-manisan dari Istanbul. Thank ye Capt. Hj Shaharudin. Tak mampu lagi nak sampai Istanbul dapat makan ole-ole dari Istanbul pun alhamdulillah.

P_20170508_151115_BF

Nampak gigih Pakcik Wan menggigit kulit pistachio kahkahkah.

P_20170508_151245_vHDR_Auto

Ini antara manisan yang ada. Dried apricot tu memang favourite Ummi. Yang kanan tu ada rasa oren, dan buah delima. Yang atasnya tu macam kulit puff ke apa berkekacang.

P_20170508_151255_vHDR_Auto

Paling laku yang ni lah. Pistachio kacang bijak. Mudah-mudahan jadi bijaklah lepas makan hahaha. Terima kasih sekali lagi Capt. Tak pernah lupa anak-anak buah kat office hehehe.

Share this nice post:

Comments

comments

5 thoughts on “Rezeki Dari Istanbul

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *