Coklat VanHouten Berhantu

Coklat VanHouten Berhantu

20170424_132426

Hahahaha tajuk nak men”scary’kan. Ummi tengah kemaruk makan coklat Van Houten ni. Macamlah tak pernah makan kan. Bulan lepas masa belanja barang dapur beli la yang campur-campur ada memacam nuts. Masa ke Mydin dengan Mommy Ngah grab 1 lagi sebab yang beli hari tu dah lama yilek. Sekali tak perasan sampai rumah baru sedar ambil yang raisin huwaaaa tak ada nuts lain. Raisin ni pun sedap je cuma tak dapat krup krap gigit badam hahaha. Korang suka makan coklat apa? Meh share.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Full-time Working Mom @ PTP | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331

4 thoughts on “Coklat VanHouten Berhantu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!