Breakfast of The Day 280417

Breakfast pagi ni, ingatkan makan makanan sendiri je, nasi lemak dan karipap sardin. Rupanya ada rezeki dari Kg. Pekajang hehehe.

P_20170428_093140_vHDR_Auto

Meriah sangat meja i pagi ni dengan menu hari raya. Selamat hari raya uolls hahaha. Makan nasi impit dengan sambal sotong dan kuah kacang berdaging. Sedap ye lah yang menambahkan lemak-lemak memang sedap.

P_20170428_093146_vHDR_Auto

Ni nasi lemak siapa nak habiskan ni? Eh Ummi Ilhams jugalah yang kena habiskan haha.

P_20170428_093158_BF

Abaikan muka kembang Ummi tu. Bila entah nak diet haha. Wan, ko nak curi daging kuah kacang aku eh?

P_20170428_093334_vHDR_Auto

Nasi impit di sponsor oleh Puan Suhana hehe. Budak baju putih tu hmmmmm.. tak tahulah kenapa kuat makan sangat hahaha. Bawa-bawa bertaubat Yap haha. Apa pun alhamdulillah rezeki. TQ Su.

Share this nice post:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

Hernee Nazir on sabbloggerHernee Nazir on sabfacebookHernee Nazir on sabinstagram
Hernee Nazir
Author
Full-time Working Mom | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor

♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship
email to: hernee.nazir@gmail.com
whatsapp: 014-6106331

2 thoughts on “Breakfast of The Day 280417

Leave a Reply

Your email address will not be published.