Tingkatkan Sistem Imun Dengan Nutriferon Shaklee

Shaklee Independent Distributor

Sejak kenal dengan NUTRIFERON ni saya memang say goodbye to Panadol. Saya nak cuba yang lebih semulajadi maka saya pilih Nutriferon.

NutriFeron® merupakan produk berpaten dengan campuran ekstrak tumbuhan yang terbukti secara klinikal dapat menguatkan imun.

  • Formula yang membekalkan perlindungan imun tubuh harian yang tinggi
  • Ramuan proprietari berasaskan ekstrak tumbuh-tumbuhan semula jadi ini dihasilkan daripada biji labu, bunga kesumba, biji plantago dan kudup bunga bebuas Jepun

Sumber: SINI

P_20170421_074737

Nutriferon adalah penggalak imunisasi (immune booster) ciptaan pakar imun, Dr Yasuhiko Kojima dari Universiti Tokyo, Jepun pada tahun 1954. Beliau telah membuat kajian selama 40 tahun ke atas ribuan jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan. Akhirnya beliau telah berjaya menemui interferon semulajadi di dunia iaitu Nutriferon. Dr Yasuhiko Kojima telah berjaya menetapkan bahawa ekstrak dari 4 tumbuhan iaitu biji labu, bunga Safflower,Honeysuckle Jepun dan biji Plantago mempunyai daya pendorong kepada pengeluaran semulajadi interferon tubuh. 

P_20170421_074909

Siapakah yang perlu ambil Nutriferon?

  1. Sering sakit, selsema, demam.
  2. Ibu yang menyusukan anaknya yg mana anaknya demam atau sakit yg berpanjangan.
  3. Mempunyai masalah imunisasi.
  4. Sering travel dan kerap ke luar negara.
  5. Sering stress.
  6. Terdedah dengan bahaya penyakit.
  7. Mempunyai allergi dan eczema.

Nutriferon adalah satu formula eksklusif dan telah dipatenkan oleh Shaklee dan tidak terdapat di mana-mana kedai atau farmasi di Malaysia. Ianya hanya boleh dibeli melalui pengedar Shaklee yang sah. Carilah mana-mana farmasi konfem uolls tak akan jumpa hehe. Nampak tak eksklusifnya produk Shaklee ni.

Sekarang saya bagi Syamil hari-hari satu sachet Nutriferon untuk menguatkan sistem imunisasinya. Saya sebagai ibu menyusu pun ambil satu sachet sehari.

Mana nak dapatkan Nutriferon Shaklee?

Hubungi saya ya.. insha Allah saya akan bantu anda.. konsultasi 24/7.. kalau nak jadi ahli keluarga bisnes saya juga dialu-alukan.

Hernee Samshudin
Shaklee Independent Distributor
Founder Healthy & Wealthy Team
hernee.nazir@gmail.com

Related Posts

2 thoughts on “Tingkatkan Sistem Imun Dengan Nutriferon Shaklee

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!