Mencuba Aiskrim Cornetto Oreo

09/04/2017

P_20170407_145327

Petang jumaat belanja kekawan satu section aiskrim cornetto. Belikan aiskrim cornetto vanilla. Untuk diri sendiri kekonon nak cuba cornetto oreo ni. 

Sekali rasa macam tak berapa nak ummphhh lah. Coklat atas tu padat sangat. Rasa menyesal tak sudah hahaha. Kalau ku tahu baik makan cornetto vanilla je.

Share this nice post:

6 Comments

  • maszull

    09/04/2017 at 2:51 pm

    assalamualaikum hernee…kalau mama mmg x suka yg bercoklat mcm ni…lebih suka yg perisa vanilla jer…

    1. Hernee Nazir

      10/04/2017 at 10:21 am

      waalaikumussalam.. kan ma..kekonon saja nak test..vanilla gak sedap..

  • Adam

    10/04/2017 at 3:25 am

    Saya nak cuba jugak

    1. Hernee Nazir

      10/04/2017 at 10:21 am

      hehehe cepat cuba..

  • Mar

    10/04/2017 at 1:17 pm

    alamak aihhh,,,baru nampak sikit dah terliur

    1. Hernee Nazir

      11/04/2017 at 8:49 am

      heheheh tak sedap la mar..

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: