Plastik Letup-letup

01/04/2017

1490845484331

Masa zaman kecil-kecil dulu memang suka gila kalau mak bagi main plastik letup-letup ni kan. Biasa kalau beli barang-barang dapatlah plastik ni kan diorang buat wrap barang tu.

Eh bukan masa kecil je tau. Dah tua bangka ni pun masih suka lagi. Sekarang dah menurun ke Ilham pula. Dia pun suka main plastik letup-letup ni hehe. Jadilah buat aktiviti untuk jari jemari tu.

Share this nice post:

4 Comments

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: