Doodle By Hernee Nazir Di Dalam Supermom Planner 2017

Doodle by Hernee Nazir

20170228_144951

Semalam dapat call dari Pakcik Rasib, dia kata ada barang sampai. Hmmmm.. fikir2 rasa macam tak ada beli apa selain beli serunding halia. Dah sampai pun hari Isnin. Turun bilik dispatch tengok kotak Shaklee. Aikkk.. mana ada beli barang Shaklee online dalam masa terdekat. Sekali tengok alamat baru teringat, ohhhh dari Your Supermom Resources. Yeay! Supermom Planner 2017 dah sampai.

20170228_150117

Alhamdulillah Mami Hadhatina MKB kirimkan dua buah Supermom Planner 2017 ni untuk saya. Ada cerita disebalik planner ni. Mami Hadha dan Dedi MKB (nenek dan datuk Shaklee ummi) request untuk ummi buatkan  dua page doodle. Mula-mula macam tak berani nak terima, sebab takut tak terkejar. Maklumlah Ummi Ilhams ni semua benda nak buat, nak join kalau boleh nak kerat badan into pieces hahaha. Rasa tak sampai hati pula nak tolak permintaan diorang, jadi ummi usahakan jugalah mendoodle sesimple mampu. Tujuan doodle tu untuk diselit di dalam helaian planner. Jadi pemilik planner tu bolehlah mewarnakan doodle tu nanti.

20170228_150153

Dapat juga dua buah Supermom Personal Notebook dari Mami Hadha. Thanks a lot.

20170228_150345

Inilah doodle yang mampu terhasil. Harap diorang  berpuas hati. Segan sebenarnya sebab ummi ni sekadar doodle amatur. Tak ada background seni langsung kecuali masa zaman sekolah dulu. Mendoodle sekadar hobi je. Suka conteng-conteng. Yang bestnya planner ni, ada banyak quotes best tau. Lepas tu sebelah doodle pertama tu ada jadual “52 Weeks Saving Challenge”. Wahhhh.. boleh track rekod dengan effisyen tau. Selain tu ada etika bisnes, monthly goal, habit tracker, achievment banyak lagilah ruangan best2.

20170228_150409

Ini doodle kedua. Macam entah apa-apa je kan. Itu je yang termampu di waktu-wakti genting hehe. Suka sangat dapat planner dan note book ni. Harap dapat berkerjasama lagi dengan team Supermom.

Sekali lagi terima kasih tak terhingga untuk Mami Hadha dan Dedi MKB serta team Supermom. Semoga bisnes Shaklee semakin maju dan dapat menolong ramai lagi orang2 yang memerlukan.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!