Like A Boss.. ?

20/02/2017

Yessss.. bossss sangat. Boss kecil ummi. Ilham Syamil memang ada tabiat suka buat kaki gaya gini. Sebelum ni kami perasan masa tidur je. Opah pun cakap kat rumah opah kalau tidur kaki macam ni. Amboii macam orang kaya awak dik hahaha. Senang hati sangat gayanya.

Semalam ummi tengah masak babah panggil suruh tengok anak bujang kecil ni bukan main bergaya sambil tengok tv hahaha. Bila ummi tegur dia menyengih je sambil belanja lesung pipi tu. Syok agaknya buat kaki macam tu.. rasa santai sangatlah tu agaknya kan hehehe.

Share this nice post:

10 Comments

  • Seorang Syed

    20/02/2017 at 11:02 pm

    Saya pun ada habit tidur macam ni. sampai ke tua pun tidur macamni. Kadang2 tak perasan pun hihih.

    1. Hernee Nazir

      21/02/2017 at 12:37 pm

      hahaha syamil ada geng la dengan uncle syed..hehehe

  • Kisah si dairy

    21/02/2017 at 10:24 am

    boss kecik ni memang tau…hehe

    1. Hernee Nazir

      21/02/2017 at 12:38 pm

      hati manyak senang la auntie eda..ekeke

  • maszull

    21/02/2017 at 1:23 pm

    assalamualaikum hernee…wah !! yer la mcm boss…boss kecik ni kn…

    1. Hernee Nazir

      21/02/2017 at 2:23 pm

      waalaikumussalam mama..hehehe..praktis mudah2an besar nanti jadi boss yang beriman hehehe

  • Mar

    21/02/2017 at 2:25 pm

    Hamboihh…ke selalu tengok umi dia camtu..huhu

    1. Hernee Nazir

      21/02/2017 at 2:39 pm

      kahkahkah..ummi tak sempat nak buat macam tu auntie mar..kahkahkah

  • Suria Amanda

    22/02/2017 at 2:04 pm

    amboi,…bukan main lagi tu ha…

    1. Hernee Nazir

      22/02/2017 at 2:20 pm

      hehehe praktis jadi boss la auntie..hehehw

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: