Friday’s Lunch @ Domino’s Pizza, Taman Nusantara, Gelang Patah

28/01/2017

minggu ke 3 friday’s lunch with dila & friends. kali ni lokasi kami merasmikan domino’s pizza new outlet di taman nusantara, gelang patah. bajet ko YB nak rasmi bagai ngeh3. insha Allah bakal YB kalau ada rezeki penggal akan datang ??

lokasinya sebelah je dengan southern launderette. nampak makcik bertiga tu menonong jek jalan tak tengok kiri kanan. akak terkedek2 kat belakang nak snap gambar ditinggalnya gitu je.

walaupun memasing lapar yang amat. tapi tetap sempat bergambar sambil tunjuk trademark hahaha. 

nasib korang la kawan dengan akak. makanan dah sampai belum tentu korang boleh bedal lagi selagi akak tak snap gambar haha. kejam sangat. tapi korang memang sporting layan aje perangai akak.

haaaa ko. sekali 4 orang ni menghadap. sekejapan dah beransur clear. lapar sangat dah ni. saya memang jarang makan kat domino’s ni. seingatnya baru 2 3 kali je kot. yang pentig pizza yang ada udang tu.. turf2 apa entah nama dia sedap. meatball pun sedap. chicken wings pun sedap. tiada yang tak sedap kalau ummi ilhams yang makan hahaha. jam dah nak pukul 2.00pm kami pun bergegas sebab nak singgah avon pulak hehehe. sebelum tu nahhhhh..

ini dia special apperance dari makcik kerepek dengan dialog..

“YEEEEE.. ANAK PANGGIL MAKCIK???” ???

sesuai tak dialog tu haha. tuan punya  badan terpaksa redho jek kena bahan. ok adik2 next week kemana kita? kopitiam **** tu ke? hahaha. kau suci nonie..suci sangat.. hahaha.

Share this nice post:

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: