31 Days Challenge by JDT Blogger – Day 15

19/01/2017

hai uolls..

cabaran hari ini.. wallpaper phone atau laptop. akak dah lama tak buka laptop sebab laptop babah ilhams dan notebook akak cik pinky dah lama kiok hahaha. jadi akak tayang wallpaper pc kat office jek lah. ni sumber inspirasi ni. tengok jerawat seketul kat dahi babah ilhams tu rasa penat kerja terus hilang hahaha.

ini pula wallpaper hand phone akak. sejak beli bulan 10 hari tu memang akak guna wallpaper ni jek hahaha. lupa pulak nak tukar gambar2 hero kesayangan hahaha. sebab muka dorang dah lama terpahat di hati gitewww.

apa wallpaper phone atau laptop uolls. jom share di blog. teruskan menyokong #jdtblogger #31dayschallengebyjdtblogger

Share this nice post:

3 Comments

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: