31 Days Challenge by JDT Blogger – Day 10

14/01/2017

selamat malam. terlambat pulak buat entry day 10. memang semalam tak sempat nak scheduled entry.

cabaran hari ni memaksa akak mengepos gambar yang membuktikan akak dah berkahwin ekeke. 

alhamdulillah meniti tahun ke 9 perkahwinan bersama suami tersayang jodoh yang allah tetapkan En. Mohd Nazir Mahat. terima kasih kerana sudi menerima kekurangan saya sebagai isteri dan ibu kepada anak2 awak ye en. nazir.

alhamdulillah dikurniakan 3 orang hero iaitu muhammad ilham syahmi, muhammad ilham syakir dan muhammad ilham syamil. tapi Allah lebih tahu dan perancang terbaik. dua je yang Allah pinjamkam untuk kami dan seorang lagi ilham syakir insha Allah menunggu ummi, babah, abang ilham dan adik syakir di sana.

ok lah nanti ummi sedih cerita panjang2 hehehe. fuhh siap entry day 10 sebelum masuk day 11. tajuk day 11 tu pun mencabar tu. kena ingat balik kisah cinta dengan babah ilhams ??

ok teruskan support #jdtblogger #31dayschallengebydjdtblogger

Share this nice post:

1 Comments

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: