Ambil Angin Di Pantai Parit Jabar, Senggarang

11/01/2017

cerita beberapa minggu lepas masa balik kampung babah. pagi2 meronda tepi laut ambil angin pagi. cantik juga pantai parit jabar, senggarang ni tau. sambil2 tu sempatlah bervlog sekejap hehehe.

kami pergi bertiga beranak je. abang ilham tak nak ikut. dia nak main dengan arshad. tak kisah pun ummi pancing ajak naik motor.

gambar2 ni semua syamil tak tengok deoan. dia syok sangat tengok air laut tu ha. babah ajak singgah sebab nak bagi syamil jalan2 atas pasir tu ha. tak lama pun kat sini. lepas tu terus balik semula rumah atok tipah.

budak kecil ni terkepit kat tengah2 masa naik motor hehehe. bila ummi tanya “adik ok”.. terus jawab “ok”. good boy lah adik ni. tak pastilah seriau ke apa hahaha.

ok, nanti sambung cerita makan2 dengan family babah.

Share this nice post:

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: