31 Days Challenge by JDT Blogger–Day 6

10/01/2017

hernee nazir dinner

assalamualaikum.. hai semua. cabaran hari ke 6 pun agak mencabar akak yang tak suka bersolek ni hehehe. tajuknya nak “gambar bermakeup ATAU tanpa makeup’” tapi akak tersilap baca. akak baca kat tengah2 tu ada DAN maka akak bubuh la gambar bermakeup dan tanpa makeup.

GAMBAR BERMAKEUP

uolls kalau nak tengok akak bermakeup sakan masa kahwin je dulu. lepas2 tu masa attend company’s dinner. tu ha gambar makeup masa dinner PTP. tu pun adik akak yang beriya suruh makeup. peminat sebelah tu meraung2 nak bergambar dengan akak. akak pun layankan je. kalau tak nanti dia tak bawa akak balik hahaha. terbang spec rabun akak tau. seksa akak nak bercontact lense bagai hahaha. amacam cun tak akak?

GAMBAR TANPA MAKEUP

tu gambar berminggu2 lepas. akak pergi kerja muka memang togel jek. kalau sempat akak bubuh la bedak pureen atau bedak johnson & johnson anak. kalau tak memang tak bubuh apa2. akak rimas sebenarnya nak bermakeup2. paling ringkas pun akak bercelak avon dan berbedak anak tu je lah. akak malas nanti time solat nak cuci muka segala. so nak mudah tak payah la bubuh apa2 kat muka. lipstick pun ihsan adik yang terer bersolek. untungkan babah ilhams sebab tak payah keluar modal belikan alat solek ekeke.

ok itu jelah untuk pagi ni. penat akak bebel. jangan lupa buat cabaran day 6. akak nak tengok juga muka uolls bermakeup atau tanpa makeup hehehe. nanti tinggalkan link ok, akak free akak terjah,

babai! Winking smile

 

LOGO-JDT BLOGGER

JANGAN LUPA FOLLOW
Facebook – www.facebook.com/jdtblogger
Instagram – www.instagram.com/jdtblogger

331dayschallengebyjdtblogger # JDTBlogger

Share this nice post:

6 Comments

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: