Products Review

Product Review | Minyak Herba Asmak

waktu rehat bergegas ke Dunia Anak Kecil mencari minyak herba asmak memandangkan minyak kat rumah dah nak surut. cepat2 top up.minyak herba asmak ni sangat2 recommended. saya gunakan untuk sapu di dada, belakang, kaki syamil untuk legakan batuk, kahak dan selsema. tak panas pun. bau pun segar dan menenangkan. sebotol RM39.  selain tu membantu menghilangkan …

Continue Reading
Rambling

Cerita Hujung Minggu Lepas 

projek hujung minggu lepas. bergotong royong spring cleaning rumah. ummi dengan babah la. anak2 tolong sepah semula je haha. sempat tampal calendar yang dah lama ummi beli dari Lazada. babah tolong tuliskan. ada lagi satu. ni ha “To Do List” senang nak monitor tugas2 di rumah ecehhh. babah gelakkan ummi. dia kata “wahhh bersemangat” hahaha. ilham hari2 tanya …

Continue Reading