Lazada Online Revolution–Fuhhhhh.. Gatal Jari Jemari Makcik :p

Blogger Review

BannerLazada

LAZ-all


wowwwww.. tinggal 3 hari saja lagi Lazada Online Revolution Mega Deals. memang dugaan besar ni. jari jemari ummi ilhams ni dah menggigil jek tengok harga barang2 yang gila2 punya murah. tak percaya.. hmmmm tak percaya korang yang rugi.. hehehehe..

cuba korang jengah..

http://www.lazada.com.my/online-revolution/

baru korang tahu lah gila ke tak gila sales dari Lazada ni, makan hati babah ilhams tengok parcel berderet sampai rumah hehehe.

pre-teasing-topbanner-new

bagi yang masih tertanya2 apa itu “Lazada Online Revolution” ini sedikit info..

Lazada Membawa 1000 Jenama untuk Jualan dalam Talian Terbesar di Asia Tenggara dan menawarkan jenama terkemuka dengan tawaran yang hebat untuk rakyat Malaysia

“Online Revolution”  Lazada adalah acara menjual dan membel-belah dalam talian yang terbesar di Asia Tenggara yang membawa jenama, peniaga dan para pengguna bersama-sama di enam buah negara.

“Online Revolution” ini bermula pada 12 Disember 2012 (12.12). Ianya bertujuan untuk mendidik para pengguna tentang membeli-belah dalam talian dan kemudahannya. Apa yang bermula sebagai jualan selama satu hari telah mencetuskan kegilaan membeli-belah yang berkembang menjadi acara selama sebulan pada setiap tahun.

Semenjak itu, “Online Revolution” Lazada telah membuktikan dirinya sebagai acara jualan runcit dalam talian yang tersibuk di Asia Tenggara. Pada 2015, AS$40 juta dalam Nilai Dagangan Kasar telah dicatatkan semasa finale yang berlangsung selama tiga hari.

“Online Revolution” 2016 Lazada akan menyaksikan penyertaan jenama-jenama terkemuka yang sekaligus akan menawarkan beraneka produk popular dan berkualiti, dan tawaran yang terbaik untuk para pengguna dari Asia Tenggara.

Special-treats-banner-desktop

Antara yang menarik Sepanjang “Online Revolution Lazada”

11 Nov 2016 – MEGA SALE
12-17 Nov 2016 – Beauty Fanatics
(Diskaun Sehingga 70%)

18-24 Nov 2016 – Family Superstars
(Diskaun Sehingga 70%)

25-28 Nov 2016 – Black Friday/ Cyber Monday
(Diskaun Sehingga 80%)

29 Nov-05 Dis 2016 – Techies
(Diskaun Sehingga 70%)

06-11 Dec 2016 –
Trendsetter
(Diskaun Sehingga 70%)

12-14 Dec 2016 – 3 Hari Sahaja
(MEGA SALE)

Untuk mengetahui info selanjutnya mengenai Lazada Online Revolution, boleh layari di http://www.lazada.com.my/online-revolution/ atau search #LZDMYRevolution untuk info2 terkini.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!