Percaya Atau Tidak.. Teruskan Perjuangan..

Shaklee Biz Shaklee Independent Distributor Shaklee Malaysia Tsunami Shaklee

shaklee

macam percaya macam tak percaya..

dah 4 tahun saya berkecimpung dengan dunia bisnes.. Allahu akbar.. kuasa Allah gerakkan hati saya untuk mencuba walau hakikatnya saya langsung tak berminat dengan apa jua jenis perniagaan.. di awal penglibatan, saya sendiri masih kurang keyakinan diri.. bila memikirkan nak berdepan dengan pelanggan haisyhhh berdebar2 nak bercerita pasal vitamin.. bila dapat bonus bulanan keyakinan makin kuat.. kata2 semangat dari suami buat saya lebih kuat.. dia tak pernah tak sokong.. tak pernah pandang rendah kebolehan saya.. malah dia sendiri mengatakan yang saya ada kelebihan tersendiri dalam berbisnes.. inilah penguat saya untuk terus berbisnes.. mudah2an rezeki Allah ini berkekalan dan berpanjangan supaya saya dapat membantu mereka2 yang memerlukan.. rezeki banyak atau sikit bersyukurlah..

dari awal penglibatan saya dalam bisnes supplement/vitamin ni, memang ada sedikit kegusaranlah dalam diri. Maklumlah nak menjual kena ada ilmu.. lagi2 ilmu nutrisi ni semuakan.. jadi apa saya buat, saya usahaka diri untuk hadir ke kelas nutrisi anjuran Shaklee, kelas new distributor dan apa2 saja sharing program dari leader2 hebat Shaklee. Masa baru ada anak sorang saya angkut je ke hulur je hilir. Tengah sarat pregnant pun saya redah je sampailah baby dah keluar bawa sekali join program Shaklee. Nak tambah ilmu punya pasal hehehe. Alhamdulillah suami dan anak2 memahami dan redho ekekeke. Rezeki untuk keluarga kami juga kan. Sampai sekarang saya masih lagi cuba meluangkan masa selagi mampu sekiranya ada program2 ilmu dan perkongsian dari orang2 hebat. Tak usaha mana nak dapat kan?

p/s gambar atas tu tengah sarat pregnantkan ilham syamil.. yang bawah tu baby shaklee dah beberapa bulan terpaksa redho layan ummi dia

#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#liveamazing
#9Gemilang

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!