Dari Dapur Hernee Nazir

DDHN | Mee Bandung Muar

1466060882146

menu berbuka puasa hari ke 10, mee bandung muar yang dimasak oleh orang gelang patah,
sebenarnya ni kira menu mengelat sebab guna rempah mee bandung yang dibeli dari kawan PTP.
rempah original mee bandung muar warisan mak tok.
saya cuma perlu menyediakan mee kuning yang dicelur,
aksesori lain daging, udang, bawang goreng dan telur.
ada tambahan.. babah nak ada kacang yang bertaburan.. hamboiiii..
siap cakap macam mee bandung papacu.
dah jauh sangat tu imaginasi dia kan hahahaha.

rupa gambar mee bandung tu memang tak berapa menarik.
maklumlah siap2 masak terlupa nak snap macam selalu.
dah nak berbuka baru teringat jadi kelabu asap sikit gambarnya. (eh ada orang kisah ke?)

20160615_172726

inilah rempah mee bandung muar tu.
alhamdulillah sedap.
babah pun kata sedap.

kawan2 yang berminat nak mencuba boleh contact kawan saya ni ye.

Puan Hidayah – 012-7740913

Share this nice post:
Tagged ,

About Hernee Nazir

Full-time Working Mom | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331
View all posts by Hernee Nazir →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *