DDHN | Resepi Ayam Percik Kelantan

ini dia ayam percik kelantan buatan orang johor ekekeke.gigih buat ayam percik hoi. semata2 nak mencukupkan aksesori nasi kerabu.alhamdulillah sedap dan boleh buat lagi haha. ini kuahnya.kiranya hari tu banyak bahan menggunakan santan.nasib baik beli santan lebih hehehe. jom tengok resepi ayam percik kelantan. Ayam Percik KelantanOleh: Azie Kitchen Bahan Perap: 5 ulas bawang merah […]

DDHN | Popia Sayur Cicah Homemade Sos Cili Thai

sambungan menu hari ke 7, popia sayur cicah homemade sos cili thai.popia sayur ummi ilhams ni ala kadar jek.janji lepas rasa teringin tu kan.kalau bulan puasa mesti nak makan popia.kenapa ek? hahaha.bahan2 memang dah standby awal.nak menjimatkan masa, balik kerja terus ke dapur. bahan2: kulit popia seplastik – tapi guna 15 keping je kahkahkahtauge carrot […]

DDHN | Resepi Spaghetti Meatball Bolognese

menu berbuka puasa ramadhan ke 7 spaghetti meatball bolognese dan popia sayur.untuk entry ni kita fokus kat spaghetti je dulu ye hehe.kalau uolls perasan, saya tak pernah pun buat spaghetti carbonara kan.sebabnya saya memang tak berapa minat hehehe.ehhhh.. tak ada orang peduli awak minat ke tak kak oii. ngeh3. oklah jom tengok spaghetti meatball bolognese […]