Anything About Me Ummi Ilham at Work

Ummi Ilham Back To Work!

hohohohoho.. back to work!
kembali ke dunia realiti..
silalah berkerja bersungguh2 ye ummi ilham..
lupakan seketika kuih raya di rumah sendiri dan di rumah orang..
lupakan seketika program raya2 rumah ke rumah sambil kutip duit raya..
ehhh??? :p

yang penting, sayang betul nak tinggalkan lemak manis ummi kat rumah tu..
tadi pun hantar rumah opah, bila opah nak ambil dia dia berpaling ke lain..
hamboiii dik baru cuti seminggu tak jumpa opah awak dah sombong eh..
abang macam buat2 redho jek la tu.. masih tidur tadi..
sila redho ye anak2.. ummi dah start kerja.. tunggu petang kita jumpa semula ye..

shaklee independent distributor gelang patah

sila jangan muntah ijo tengok ummi ilham selfie..
entry raya bakal menyusul.. tapi macam biasa tak tahu bila..

”selamat hari raya aidilfitri.. maaf zahir dan batin”
buat semua pembaca herneenazir.com

babai!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *