Foods Review

Lai.. Lai.. Lai.. Siapa Mahu Durian Crepe.. Saya Sedia Tolong Orderkan ;)

rasa ramai tengah kemaruk durian crepe.. mula2 saya buat tak tahu.. tapi lama2 rasa nak tahu juga.. saya order dengan kak linda.. sekali dengan kawan2 yang berminat.. 7 bungkus sekali dapat hari khamis lepas.. excited nak rasa..   ni rupa luaran durian crepe.. gebus kan..rasa sayang pulak nak makan.. 😉 bila digigit.. fuhhhhhhhhhhh.. nyummmmssssssssss.. yummeeeeeeeeeehhhhh.. …

Continue Reading
Koleksi Boboiboy Ilham My Hero Kechik - Ilham Syahmi

{Koleksi Boboiboy} Yeay! Boboiboy Angin & Yaya In Da Houseeee ;)

thanks babah belanja ilham boboiboy angin dan yaya.. tak sabar ilham nak kumpul semua figura.. **sebenonya ummi dia yang eksaited terlebih** 😉 semenjak ilham dah minat gila boboiboy ni.. ummi dan babah pun dah terjebak sekali.. hari2 dihidang dengan boboiboy.. dah hafal dialog dah..hehehe..   first week dorang keluarkan boboiboy angin dan yaya.. next tak …

Continue Reading
Ummi Ilham at Work

Misteri Kerepek Di Atas Meja ;p

 attention! attention! kepada yang baik hati lagi mulia.. silalah tampil ke depan.. depan meja saya je.. tak jauh mana pun.. sampai2 opis.. tanjat gegurl tengok atas meja ada plastik sebungkus.. bila buka tengok ada ni haaa.. toblerone, garlic cracker, kerepek keladi & kerepek salut sambal.. ** telan air liur jap** 😉 tapi tak tahu siapa …

Continue Reading