Seminar & Forum Awam Penyusuan Susuibu @ Hospital Sultan Ismail, JB

Info Susu Ibu My Breastfeeding Journey

Sempena Menyambut Minggu Penyusuan Susuibu sedunia AJK Kump. Sokongan Susuibu Hospital Sultan Ismail Johor Bahru akan mengadakan Seminar dan Forum Awam berkaitan apa saja tentang masalah susuibu

Tarikh : 4 Ogos 2012 ( Sabtu)
Waktu : 8.00pg – 1ptg,
Tempat : Auditorium HSIJB.

Oleh yang demikian, kami menjemput ibu2 yang sedang menyusukan anak,bakal ibu2 dan sesiapa yang beminat menyertai seminar tersebut sila beri maklumat anda seperti nama penuh, No I/C, No tel dan alamat di PM Umie Atika atau ditalian 07- 3565000 EXT: 6173 (waktu pejabat sahaja) SEGERA.

Pendaftaran percuma, sijil akan disediakan, ada goody bag dan tempat adalah terhad.

* Sesungguhnya Susuibu adalah yg terbaik marilah kita bersama2 menjayakanya*

{credit info: FB Umie Atika}

 

++++++++++++

 

Selamat Hari Penyusuan Susu Ibu untuk semua ibu2 diluar sana.. Smile

Terima kasih Allah.. kerana menggerakkan dan menetapkan hati saya untuk menyusukan Ilham Syahmi dari saat di dalam kandungan.. syukur dengan rezeki susu yang ada semoga berpanjangan untuk zuriat seterusnya..

Terima kasih en.suami Mohd Nazir Mahat yang tak pernah jemu memberi sokongan dan meyakini kebaikan susu ibu.. terima kasih sebab percaya kebolehan dan kelebihan yang Allah bagi untuk setiap wanita yang bergelar ibu..

Terima kasih untuk semua rakan2 seperjuangan yang banyak memberi semangat dan tunjuk ajar di group Kump. Ibu2 Menyusukan, Kelab Susuibu Johor, SusuIbu.Com, PC2 Johor,Dunia Susu Ibu & Puan Farah Farhan FattahSarakids HQ

Terima kasih semua.. mudah2an saya mampu mencapai target yang saya impikan.. semoga Allah memberkati dan mempermudahkan perjalanan penyusuan saya..Amin..

Segalanya untukmu Muhammad Ilham Syahmi.. Red heart

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!