Dulu Masa Peknen Suka Mintak Meatball 10.. Sekarang Suka Meatball Beso Gedabak Pulak ;p

30/12/2011

Amekaaaawww tajuk panjang berjela..hahahaha

Sebenarnya nak tayang gambar meatball beso gedabak tu je. Ini menu breakfast saya hari ni. Saya adalah peminat tegar meatball. Makan soto pun nak suruh tambah meatball. Entah la kenapa suka sangat dapat kunyah2 meatball tu sedap betul rasanya.

Nahhhh.. tengok..

Ini bubur nasi nya..

Dan ini lauk pauknya.. seeeeeee meatball beso gedabak tu..

Haaaa.. kalau tak kenyang tak tahulah nak kata apa kan. Memang konfem naik balik badan gue.. buat masa ni tak nak jumpa encik timbang la.. ngeri nak tengok 😉  Hmmmm.. ok la tu je nak cerita. Macam apa2 je kan entry ni hahaha.

Hernee Nazir – Malam tadi penat menangis tengok cerita Tentang Dhia tau. Tapi yang tak bestnya kenapa la tak tunjuk Ku Salmi tu jadi apa.. cuba la tunjuk dia jadi gila ke.. mati kena cekik hantu raya Pak Boon ke.. kan best hahaha. 

Share this nice post:

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: