My Hero Kechik - Ilham Syahmi

Ilham.. 3 Months Oredi ;)

14 October 2011.. hero kechik ummi dah 3 bulan.. yeay! Smile

Sekarang dah pandai mengagah2 dah.. mulut bising kalau dia jaga. Mata sepet dia melilau2 kalau panggil nama dia. Alhamdulillah, semoga Ilham membesar dengan sihat ya sayang. Tiba bulan usia Ilham bermakna 3 bulan juga ummi menyusukan Ilham. Syukur ya Allah dengan rezeki ni semoga berterusan sepertimana yang diniatkan. Minggu ni juga masuk minggu ke 3 Ilham tinggal dengan Ibu Zura. So far so good, serasi nampaknya. Harap2 Ilham tak meragamlah kat rumah Ibu Zur, nanti tak tenang ummi nak kerja. Alhamdulillah injection 3 bulan hari tu pun Ilham tak demam. Ummi dah standby telan vitamin C awal2 ngeee~

Jom layan gambar budak kecik yang dah merengek nak tidur tapi terpaksa melayan kerenah Ummi dan Babah dia Winking smile

 

_DSC3187_DSC3188_DSC3189_DSC3190_DSC3191_DSC3197_DSC3198_DSC3199

 

Terbeliak mata dia tenung muka Babah ya Winking smile

Ni award untuk kita ya sayang ummi..

 

3 Months

Breasfeeding Milestone Awards for Ummi & Ilham Red lips

 

Hernee Nazir – Tunggu entry esok ya.. saya share “Perkembangan Bayi Pada Usia 3 Bulan”. Stay tuned ya 🙂

Share this nice post:

About Hernee Nazir

Full-time Working Mom | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331
View all posts by Hernee Nazir →

4 thoughts on “Ilham.. 3 Months Oredi ;)

  1. Semangat Ilham, makin bambam dulu ms awal2 lain kejap jek…. Danish klu aku amik gambo byk2 gini ayat x blh blah dr dia “dah2 la tu mummy, kesian adik mata dia silau kecik lagi” cehhhhh

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *