My Hero Kechik - Ilham Syahmi

Bantal Ke Hulu.. Ilham Ke Hilir..

09102011(003)

 

Wahhhhhhhhhh.. anak ummi ni makin aktif sekarang kan. Mula2 elok je baring tegak masa ni ummi tengah berangan depan cermin nak menggayakan pashmina. Sekali pusing tengok Ilham ok lagi sambil mulut tak berhenti membebel bahasa dia. Dua kali pusing dah jauh dia tinggalkan bantal dia rupanya. Berderau darah ummi sayang oiiii. Memang tak boleh ditinggalkan macam ni bahaya. Dia buat muka relax tak bersalah dia kan. Bertuah betul anak ummi ni tau. Moral of the story.. ummi dah tak boleh berangan lebih2 sangat ya, jeling2 sikit Ilham tu 😉

 

Hernee Nazir – Petang ni Ilham nak kena injection 3 bulan.. masih macam 2 bulan yang sudah.. babah tukang pegang ummi duduk tepi.. seriau Hot smile

Share this nice post:

About Hernee Nazir

Full-time Working Mom | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331
View all posts by Hernee Nazir →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *