Ilham.. 1 Month Oredi ;)

12/08/2011

Hari ni 12/8/11 alhamdulillah genap sebulan sudah Muhammad Ilham Syahmi. Sebenarnya saya kira esok dia sebulan rupa2nya hari ni hehehe. Thanks to Mummy Cdot & Mummy Dasy jadi kalkulator saya sekejap tadi. Apalah Ummi Ilham ni dah tak reti mengira agaknya hehehe.

Setakat sebulan ni, memang macam2 ragam dan perubahan yang ada. Maklumlah Ilham baru nak sesuaikan diri dengan alam baru. Sabar je la kan walaupun Ummi dah tak sempat nak dapat mimpi2 indah. Rasa nak jumpa mimpi pun susah dah sekarang. Pejam celik pejam celik tinggal sebulan je cuti, haiyooooo rasa macam nak sambung berbulan2 lagi boleh tak? hehehe.

Ok lah Ilham tengah syok tidur tu, gambar fresh lagi.. kalau Ilham tidur Ummi pun kena ambil peluang tidur.. kalau dia dah jaga kang jawabnya ngempeng sambil tersengguk2 la Umminya hehehe. Esok bermulalah misi menghitung hari.. 14 days to go.. Yeeeeeehaaaaaaaa.. πŸ™‚

Share this nice post:

9 Comments

  • jijie

    13/08/2011 at 12:43 am

    Happy 1month Ilham!!makin bolat nmpknye!!
    selamat menghabehkn pantang ye akk…ngeeee

    1. Hernee Nazir

      14/09/2011 at 8:40 pm

      tq jijie.. πŸ™‚

  • miza muhd

    15/08/2011 at 4:52 pm

    Assalammualaikum kak….

    Tahniah kak. mza baru tau td. πŸ™‚

    1. Hernee Nazir

      24/08/2011 at 4:35 pm

      tq miza πŸ™‚

  • nazamebaik

    18/08/2011 at 2:56 pm

    wahhh…! waahhhh…!!! waaaahhhhhhh…!!!! hernee hang suka minum cappuccino msa pregnant kar? πŸ™‚

    1. Hernee Nazir

      24/08/2011 at 4:34 pm

      oi smpai ati mntang2 ank aku malap sket kaler..cess..rostimah aku xgeng..

  • nazamebaik

    18/08/2011 at 2:59 pm

    TAMBAHAN..

    … weh hang nk cuti berbulang? awat x bertahung2 hang ni pc hang dah rindu sgt kat hang tuh… x rindu kat cik rosetimah ker? πŸ™‚

  • pn ungu

    19/08/2011 at 2:28 am

    ilham tomei..abg azfar hadiff pon da 9bln plus2..
    hukhuk..seng ingt ilham..
    πŸ˜€
    enjoy BF kak henrnee..huhu..

    1. Hernee Nazir

      24/08/2011 at 4:33 pm

      a’ah la sng nk ingt..enjoy bf too ila πŸ™‚

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: