Ilham.. 1 Month Oredi ;)

Hari ni 12/8/11 alhamdulillah genap sebulan sudah Muhammad Ilham Syahmi. Sebenarnya saya kira esok dia sebulan rupa2nya hari ni hehehe. Thanks to Mummy Cdot & Mummy Dasy jadi kalkulator saya sekejap tadi. Apalah Ummi Ilham ni dah tak reti mengira agaknya hehehe.

Setakat sebulan ni, memang macam2 ragam dan perubahan yang ada. Maklumlah Ilham baru nak sesuaikan diri dengan alam baru. Sabar je la kan walaupun Ummi dah tak sempat nak dapat mimpi2 indah. Rasa nak jumpa mimpi pun susah dah sekarang. Pejam celik pejam celik tinggal sebulan je cuti, haiyooooo rasa macam nak sambung berbulan2 lagi boleh tak? hehehe.

Ok lah Ilham tengah syok tidur tu, gambar fresh lagi.. kalau Ilham tidur Ummi pun kena ambil peluang tidur.. kalau dia dah jaga kang jawabnya ngempeng sambil tersengguk2 la Umminya hehehe. Esok bermulalah misi menghitung hari.. 14 days to go.. Yeeeeeehaaaaaaaa.. 🙂

Share this nice post:

9 Replies to “Ilham.. 1 Month Oredi ;)”

  1. Happy 1month Ilham!!makin bolat nmpknye!!
    selamat menghabehkn pantang ye akk…ngeeee

    1. Hernee Nazir says: Reply

      tq jijie.. 🙂

  2. Assalammualaikum kak….

    Tahniah kak. mza baru tau td. 🙂

    1. Hernee Nazir says: Reply

      tq miza 🙂

  3. nazamebaik says: Reply

    wahhh…! waahhhh…!!! waaaahhhhhhh…!!!! hernee hang suka minum cappuccino msa pregnant kar? 🙂

    1. Hernee Nazir says: Reply

      oi smpai ati mntang2 ank aku malap sket kaler..cess..rostimah aku xgeng..

  4. nazamebaik says: Reply

    TAMBAHAN..

    … weh hang nk cuti berbulang? awat x bertahung2 hang ni pc hang dah rindu sgt kat hang tuh… x rindu kat cik rosetimah ker? 🙂

  5. ilham tomei..abg azfar hadiff pon da 9bln plus2..
    hukhuk..seng ingt ilham..
    😀
    enjoy BF kak henrnee..huhu..

    1. Hernee Nazir says: Reply

      a’ah la sng nk ingt..enjoy bf too ila 🙂

Leave a Reply