1 Minit Penyusuan Bayi Serentak

My Breastfeeding Journey My Hero Kechik - Ilham Syahmi

1 Minit Penyusuan Bayi Serentak | Yeay! Hari ni Ummi dan Ilham sempat join ibu2 satu Malaysia dalam aktiviti ‘1 Minit Penyusuan Bayi Serentak’ anjuran MMPS. Last week tengok kat fb ada program ni sempena minggu penyusuan susu ibu sedunia. Terus minta En. Nazir emailkan nama saya dan Ilham untuk pra pendaftaran.

Hari ni tepat pukul 3pm – 3.01pm, 6 Ogos 2011 Ummi berjaya menyusukan Ilham selama 1 minit yang ditetapkan. Thanks Ilham bagi kerjasama sampai tertidur, thanks babah sebab tolong snapkan gambar walaupun waktu tidur dia yang bekerja malam terganggu 🙂 Dah siap2 menyusu terus sms dan details untuk dapatkan e-sijil. Harap2 diorang dapatlah sms dari saya tu kan.

Update ringkas BF journey Ilham:
Alhamdulillah BF journey Ilham berjalan lancar di hari ke 24, Allah kurniakan rezeki untuk Ilham. Semuanya berkat doa dan sokongan suami tersayang, family dan kawan2 seperjuangan. Baru saya tahu macamana cabaran menyusukan bayi yang sebenar. Semoga Allah permudahkan segala urusan kita.

p/s Abaikan muka Ummi Ilham yang macam tak siap tu ya, semua gara2 hero kecil tu malam tadi meragam tidur nak berkepit. Sudahnya Ummi sempat tidur berapa jam je. Macam ni kurus la Ummi 😉

Baca juga: Support Group Meeting 4.0 – Guilty Pleasure | 14 April 2018

Jom like page HERNEENAZIRDOTCOM

Loading

Related Posts

6 thoughts on “1 Minit Penyusuan Bayi Serentak

  1. mmglah…ibu2 yg menyusukan anak, akan kurus semulajadi sbb anak2 kaki ngempeng…he he he he…..

  2. dah kurus dah tu.. sama lerr mlm tadi cuma 2 jam jek dpt tido ngan lena lps tu terus x tido 🙁

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!