Doa Air Selusuh

Kawan2.. info sharing πŸ™‚ Doa Air Selusuh untuk membantu mempermudahkan proses bersalin. Kita hanya mampu berusaha, selebihnya kita serahkan pada kuasa Allah SWT.Dia lebih berkuasa menentukan segala2nya. Semoga apa yang kita usahakan diberkati oleh-Nya dan doa2 kita dimakbulkan. Semoga Allah mempermudahkan proses bersalin saya nanti. Amin.   CREDIT INFO TO: AS SYIFA’ MELAKA Air Selusuh […]

My BFF An :)

My BFF An πŸ™‚, a photo by herneesamshudin on Flickr. Happy sangat hari ni dapat jumpa kawan baik saya dari sekolah rendah. Dah lama tak jumpa. Kalau dia balik rumah mak dia pun kadang2 tak sempat nak jumpa. Padahal duduk tak jauh mana pun kat Singapore je dah macam berjuta2 kilometer dah hehehe. Tadi majlis […]