60 Days To Go :)

Pregnancy Journey
Can't wait to meet our HN Junior 😉

 

Pagi2 jengah blog, tetibe ternampak kat side bar “60 days to go” phewwwwwwwwwww. Rasa diawangan sekejap 😉 Macam2 perasaan ada, tapi saya kena balancekan semua rasa tu takut nanti emosi saya tu mendatangkan effect masa proses pelahiran.

Harap2 60 hari2 terakhir ni  tak ada apa2 masalah2 serious. Rutin BSP masih lagi berjalan seperti biasa rasanya sampai bulan terakhir kot. 60 hari tolak tidur, tolak makan, tolak masa kat opis dah tinggal berapa hari je. Ya Allah, semoga segalanya dipermudahkan. Amin.

 

 

“Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. Ya Allah, peliharalah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawar-mu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkan ia daripada kandunganku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera. Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, Ya Allah, elokkanlah perangai (akhlak), fasihkanlah lidahnya dan perelokkanlah suaranya untuk membaca hadis dan al-quran dengan berkat Nabi Muhammad s.a.w”.

 

Hernee Nazir – Oh ya, kalau ada entry malam2 yang keluar, tu maknanya schedule entry/ auto publish yang saya dah buat awal2. Nak harapkan saya online malam2 update blog memang tak boleh diharaplah 😉 Lagi la kalau En. Nazir kerja malam, berukband dia bawak saya online pun guna henpon chokia jek. Tu pun on off, kadang tengah nak komen2 kat fb tertidur ngeh2~

Related Posts

4 thoughts on “60 Days To Go :)

  1. Da komen kt Fb tp bila ingat pasal contest si kuat membebel nk komen kt sini gak…

    Auntie ita x sabar nk jumpa Ilham..

    he..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!