Anything About Me, Rambling

Misteri Kehilangan Sun Maid Raisin ;p

Misteri nusantara uolls! 🙂 Petang ni tetiba rasa nak kunyah kismis. Terus le buka drawer kat opis, sekali tengok kismis sudah hilang. Aeh pelik betul, seingat saya memang belum habis lagi kismis tu. Siap dengan kotak2 sekali hilang. Pelik bin ajaib betullah. Dah tanya kawan2 keliling, diorang pun tak nampak. Kalau diorang yang ambil pun saya tak kisah, dah biasa share2 makan.

Takkanlah semut curi? Mau rongak gigi ko semut nak makan kismis banyak tu. Mana perginya kismis ni ek? Ke tuan dia ni yang nyanyuk dah habis makan tapi kata ada lagi. Alamak urat belum putus dah nyanyukkah? 😉

Share this nice post:

About Hernee Nazir

Full-time Working Mom | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331
View all posts by Hernee Nazir →

6 thoughts on “Misteri Kehilangan Sun Maid Raisin ;p

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *