Anything About Me, My Hero Beso

Fahrin Ahmad Melamar Saya??? Biar Betul ;p

Entri ini hanyalah cerita sebuah mimpi tuan punya blog yang memang selalu bermimpi.. tidak ada istilah curang pada suami tersayang.. na’uzubillahiminzalik..

Di suatu malam yang sunyi, tidur malam saya dibuai mimpi2 indah mengarut. Sedang asyik bermimpi tiba2, saya disapa oleh lelaki di bawah..  dia muncul secara tiba2..

Ya.. dialah Fahrin Ahmad. Mukanya sangat berseri2, sambil tersenyum simpul di belakang saya. Tiba2 dia dengan nada serius dia menyatakan sesuatu kepada saya..

Saya rasa.. saya dah jumpa wanita yang sesuai untuk jadi permaisuri hati saya.. (sambil memandang tepat ke arah mata saya)

Saat ni saaya terpaku dan terharu.. saya dapat lihat ada air mata yang bergenangan di mata Fahrin..

Oh tidak.. kalau saya pilih awak.. macamana dengan Nazir???

Tiba2.. muncul wajah kesayangan hamba ni. Saja bagi warning..

Hernee sila jangan curang dengan saya..

Kuang..kuang kuang.. Alamak! Macamana En. Nazir boleh muncul pulak ni. Kan dah terkantoi hahaha. Tapi saya hanya mendiamkan diri. Fahrin? Dia sedang melayan perasaan. Maklumlah dah berjumpa dengan permaisuri hati wakaka.. choyyyyyy! Sayangnya permaisuri tu reject dia.

Nun dihujung sana, kelihatan seorang lelaki sedang memandang ke arah saya sambil menyanyikan bait2 lagu ini..

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa…

Ya.. Anuar Zain muncul secara tiba2. Dia menyanyi sambil berpaut pada tiang dengan muka yang sedih gila. Mungkin frust sebab saya tak pilih dia. Sabar ya Anuar jodoh pertemuan di tangan tuhan 😉

Tiba2 saya tersentap dari tidur, ohhh saya bermimpi rupanya. Bila terjaga saya bagitau En. Nazir yang saya mimpi “Fahrin nak melamar saya” Sekali dia gelakkan saya daaaaaaaaa.. Dia kata,

Perasan betul jadi rebutan hahaha..

Tak pelah sekali sekala bukan betul pun dalam mimpi je jadi rebutan 2 orang artis dan sorang bukan artis. Mintak mahap ya En. Nazir, mimpi ni datang secara tak sengaja, dalam hati saya tetap ada En. Nazir sorang. Biarlah Fahrin dengan Anuar Zain menangis air mata darah sekali pun saya tetap pilih awak 🙂

Adakah ini entri balas dendam sebab dulu Pasha Sandah pernah cuba merampas En. Nazir dari saya dalam enti ini 😉

Sekian mimpi mengarut saya, terima kasih kerana membaca 😉

Share this nice post:
Tagged , ,

About Hernee Nazir

Full-time Working Mom | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331
View all posts by Hernee Nazir →

10 thoughts on “Fahrin Ahmad Melamar Saya??? Biar Betul ;p

  1. wah!!!! Mimpikan artis….jelesnya….hahaha…dalam kehidupan realiti memang dah tak dapat…ingatkan dalam mimpi dapatlah kan rupanya tidak juga…kakakak….

    1. hahaha..i xde la minat sgt die..tp muke die i suke tngok sjuk je..anuar zain op kos.. i kn kipas susah mati die..hahaha..

    1. hahahaha..tu la die..tp xbest la klau tdo nti x dpt jmpe anuar zain dlm mmpi..bukn snang wooo..hahaha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *