• Rindu Pada Lontong Kering..

    16/12/2010

    Rindu Pada Lontong Kering.. Originally uploaded by herneesamshudin Rasanya dah lama gila tak menyinggah warung tepian bukit ni. Tadi sempat singgah sekejap sebab rasa macam lontong kering melambai2 hehehe. Sampai2 je, makcik pun bersuara.. ”wah dah lama awak tak naik?” ”a’ah makcik.. Kadang2 tu terlambat nak pergi kerja, tu yang tak sempat singgah..hehehe” Tak tunggu…

    Read more
  • Mother Arabic Version by Sami Yusuf .. Saya Suka! :)

    14/12/2010

    Al-Fatihah.. for my beloved mother.. KASMAH BINTI DAUD Blessed is your faceBlessed is your nameMy belovedBlessed is your smileWhich makes my soul want to flyMy belovedAll the nightsAnd all the timesThat you cared for meBut i never realised itAnd now it’s too lateForgive me Now i’m alone filled with so much shameFor all the years…

    Read more
  • Pisang Kaki??? Apa Tu???

    10/12/2010

    ..setelah menyepikan diri berhari2 dari dunia blogging, tetiba saya muncul dengan tajuk “PISANG KAKI” Tadi tiba2 Nazam  tanya.. Weh.. korang makan pisang kaki??? Maka dengan ternganga lagi melopong saya jawab.. Dah nak masuk 30 tahun aku hidup.. tak pernah dengar nama pisang ni.. Sekali Ita pun kata pisang kaki wujud. Saya pun teruslah menggoogle dengan…

    Read more
  • Menjamu Selera Petang Semalam :)

    06/12/2010

    Semalam petang kononnya plan nak cari pisang goreng macam dalam entri ni, tapi sayang seribu kali sayang, semua warung2 tutup. Terus rasa kuciwa hehehe. Dalam pada tu fikir2 apa nak makan petang2 tu ek. Singgah kedai sekejap, capai roti, baked beans, mayonis dan cream of chicken. Balik rumah teruslah ke dapur buat apa yang patut.…

    Read more
  • Salam Maal Hijrah 1432H

    06/12/2010

    Salam Maal Hijrah 1432H untuk semua. Peringatan untuk diri sendiri dan semua, jangan lupa baca doa akhir tahun dan awal tahun ya. Semoga kita semua beroleh manfaat dunia akhirat. Amin. Doa Akhir Tahun dibaca 3 kali pada akhir waktu Asar atau sebelum masuk waktu Maghrib  pada akhir bulan Zulhijjah. Sesiapa yang membaca doa ini, Syaitan…

    Read more
1 2 3
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: