Bukan Orang Je Yang Kurang Kasih Sayang.. Blog Ni Pun Kurang Kasih Sayang Juga ;p

Posted on

Blog ni kurang kasih sayang semenjak 3 4 hari ni.

Kesian dia, zalim betul tuan dia ni. Sorry ya blog, tuanmu super duper busy. Balik rumah pun tak sempat buat apa dah terbongkang. Semalam tu pun nasib sempat mengarang dalam ketiduran ;p Malam ni kalau larat saya cuba update untuk esok hari. Kalau larat la..

Bercakap pasal orang yang kurang kasih sayang pulak, kadang2 saya amat simpati pada mereka2 yang kurang kasih sayang ni. Rasa macam nak carikan seseorang yang boleh bagi kasih sayang je kat orang tu tapi tak kuasa pulak nak jadi orang tengah. Kesian weh. Malas nak cakap panjang tapi sorang kawan saya tu mesti tahu siapa yang saya maksudkan ;p

©Hernee Nazir – Last day with Madam Sandhra.. i’ll be missing her..

Share this nice post:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>