Anything About Me, Balik Kampung, Fotografi, Senggarang, Weekend

YB Menjengah Bunga2 Peliharaan Puan Tipah ;p

ppSaja tak ada kerja nak buat, merayap tepi2 rumah Puan Tipah, ibu mertua saya tengok pokok bunga. Tengok2 daun2 ulam yang boleh jadi mangsa dibawa balik esok :p Masa saya snap gambar ni, tuan rumah tak ada, pergi majlis Yaasin. En. Nazir sibuk mencuci kereta, saya pulak tengok2 pokok bunga sambil2 online. Maaf la ya, gambar tu semua adalah diambil…

Read More

Anything About Me, My Hero Beso

Kehendak Tekak Yang Harus Dituruti ;p

Kehendak pertama.. .. nak merasa Mc Donald ‘s GCB. Alhamdulillah masih sempat merasa semalam hehehe. Sangat kebuluran masa membaham GCB ngeee~ Memang tak toleh kiri kanan. Mesti orang kata pelahap betul minah ni. The NEW McDonald’s GCB: GREAT-TASTING chicken burger, with GRILLED juicy whole chicken thigh & GLORIOUS char-grilled sauce! Sedap la GCB ni, rasa macam tak cukup 1 pulak…

Read More

Anything About Me, Blog

Sedang Tak Sabar..

Gambar hanyalah sekadar hiasan ;p Whoooaaaa.. Tak sabar ni.. Tak sabar sungguh.. Nak tengok hasilnya dan nak tayang kat sini.. harap2 berseri2 la.. :p ©Hernee Nazir – Dah hari Khamis rupanya.. cheese tart.. nyum2..

Uncategorized

Bila Encik Nazir Kerja Siang..

.. ni la aktiviti saya lepas office hour. Nak duduk sorang2 kat office memang rasa SEGAN gila la kan. Jadi saya siap sedia dengan lappy dan jajan2 duduk merempat kat lobby. Ditemani aiskrim Cravio magnolia dan asam. Tetiba teringin nak makan asam (jangan fikir yang bukan2.. ini nafsu makan semata2 ;p) Dari pukul 6 pm sampai pukul 8 pm menunggu…

Read More