Kenapa Sejak Akhir2 Ni Malas Betul Nak Update Blog????

Anything About Me Blog Blogging Life Weekend

Kenapa.. kenapa dan kenapa..
 

Adakaha kerana pembawakan budak??? Ohhh tidak sama sekali.. itu statement mengundang tanda tanya kawan2 kelak.. ;p

Adakah kerana vitamin M terlalu banyak dalam badan??? Ohhh mungkin juga.. Vitamin  M adalah vitamin paling tak bagus kalau ada dalam badan kita membuatkan kita menjadi MALAS seumur hidup. Sekarang vitamin M sedang berleluasa dalam badan saya.



Adakah kerana berukband buat hal??? Ohh mungkin juga. Hilang kesabaran bila nak upload gambar yang berduyun makan masa 15 jam haissshhhh. Sakit hati~

+++++++++++++++++++++
Apa saya buat kalau tak update blog???
Selain blogwalking di blog kawan2 tanpa meninggalkan kesan saya hanya melayan FB dan lebih spesifiknya melayan Scrabble Worlwide sahaja. Sangat gian main scrabble. Semua orang pun saya paksa main scrabble. Walaupun saya main ala2 hentam keromo saja.
Sangat over..mahu tayang game yang menang saja.. :p
Hernee Nazir vs Mummy Dasy
Bila kawan sudah tak mahu online, saya join game2 mat2 dan minah2 saleh yang bahasa orang putihnya sangatlah power sebab itu bahasa ibunda dia. Cuba kalau saya ajak dia main Sahibba, mesti dia kalah bunya punya hehehe. Practice make perfect jadi saya layan siapa pun yang ada online. Sekurang2nya dapat juga belajar skill2 mat2 dan minah2 saleh. Jadi bila lawan dengan kawan2 office saya tak perlu rebus kamus bahasa inggeris dan minum airnya lagi setiap kali nak lawan ;p

Penat membebel mahu berhenti di sini. Sejak Ecah anak dara Cdot ada FB, saya kerap guna bahasa baku sampai bahasa saya juga sudah macam bahasa Ecah si anak cina  ngeeeee. Sorry ya Mummy kepada Ecah, gurau haja. 

Siapa mahu lawan scrabble, sila add dan invite saya di FB 🙂

©Hernee Nazir – Sedang menyiasat satu bunyi aneh lagi ganjil dalam rumah ;p

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!