Sayonara Sufi

Anything About Me Frenz
Semalam last day Sufi di menjalani latihan praktikal di PTP. Walaupun baru kenal berapa bulan yang lepas tapi saya sangat serasi dengan Sufi. Mula-mula saya ingat dia sombong, tapi tidak rupanya. Don’t judge a book by its cover ok 🙂 Muka je nampak macam serius, tapi tidak rupanya. Saya dah anggap dia macam adik saya sendiri.

Semalam juga saya ajak Sufi ke KFC. Lunch hour 2 jam jadi sempatlah nak lepak lama-lama. Kami pergi berdua je.

Lepas ni tak tahulah bila dapat jumpa Sufi lagi. Dua minggu lagi dia akan mula bekerja di UEM Land Nusajaya as a Management Trainee. Murah betul rezeki dia ni. Macam-macam interview yang dia pergi and most of the interview berjaya dipanggil untuk bekerja. Ada hikmah di sebalik apa yang terjadi dalam hidup dia.

Sebelum balik office semula, saya sempat tapawkan En. Nazir KFC. Memang dah pesan awal-awal lagi. Nanti kang tak makan pulak suami kesayangan saya tu 🙂

Sempat juga melepak di office saya. Sufi kata dia banyak ketawa bila duduk dengan saya. Dia kata saya ceriakan hidup dia selama dia di PTP. Alhamdulillah, saya rasa lega bila tahu kawan-kawan gembira bila semeja dengan saya. Saya suka bila kawan-kawan saya happy.

Semoga Sufi sentiasa sihat walafiat dan sentiasa tabah menghadapi dugaan dalam hidup. Friendship forever ya 🙂

post signature

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!