Hadiah Sudah Di Pos

Blogger Contest

Hadiah untuk kawan-kawan yang berjaya dalam ‘contest di blog saya’ telah pun saya pos ekspress kan semalam.. itu pun dengan bantuan adik saya Ayu.. En. Nazir tukang belikan sampul pos ekspress tu dan Ayu jadi mangsa mengepos..hehehe~ harap-harap sampai dengan selamat.. Untuk Umi Sufira, Neezareef, Hajarus, Syahza.. let me know ye kalau dah sampai ke tangan kawan-kawan semua.. itu saja yang saya mampu.. nanti bila dah cuba jangan lupa snap dan tayang di blog kawan-kawan ya.. permintaan saya tu kena tunaikan..hehehe~ Untuk Mummy Dasy & Umi Nawfal.. hadiah awak berdua saya pos melalui lkapal laut..hehehe~ jadi sampai dalam masa 3 bulan lagi..hehehe~ acah aje.. awak berdua punya saya hantar sendiri di rumah masing-masing.. mungkin hujung minggu kerana buat masa ini belum ada kesempatan nak ke rumah awak-awak..hehe~ sila sediakan makanan yang sedap-sedap ya! dan jangan lupa tayangkan di blog juga..

Kepada semua terima kasih atas sokongan anda.. rajin-rajin lah melawat blog yang serba kurang ni.. Saya sayang kawan-kawan blogger semua..

post signature

Related Posts

10 thoughts on “Hadiah Sudah Di Pos

  1. wahh.. lama juga tunggu update dr puan hernee kita nih.. nak dtg umah? no hal.. bgtau awal2 yek.. sbb weekend family suke wat last minute plan..

  2. ya adik hernee sayang
    akak dh terima adiah tu smlm
    surprise taww smpai myra ckp ni baju kakak..eh bila lak aku bli baju ..
    upenye ko bg adiah..

    tq hernee..akan aku entrykan adiah mu itewww…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!