Selagi Ada Dia

Selagi Ada Dia.. author Aisya Sofea..
Novel terbaru saya beli pada 26/12/08 @ BP Mall..
Author nie mmg favvy author saya..
Saya suke bace novel² Aisya Sofea..
n ape2 je novel terbitan Alaf 21..
Setakat nie saya baru menghabiskan chapter 42..
Almaklum la.. kena bagi² masa antara tanggung jawab n hobi..
Ada mase free saya bace.. tu yang lambat baru khatam..
x sanggup nak mengabaikan tanggungjawab yg lebih utama..
Ape² pun setakat nie cite nie best..
N belum ade lagi la air mate saya yang menitis..hehe~
So sape2 yang minat bace novel bleh la beli novel nie..
Dah abis bace nanti saya nilaikan novel nie..
Whether bleh dpt 5 stars ke x..hehehe~
Kat bawah nie saya sertakan sinopsisnye..

Sinopsis~

Pertemuan tanpa dirancang telah membuka pintu hati Arianni untuk mengenal erti cinta. Apatah lagi, lelaki itu berjanji menjadikan dia sebahagian hidupnya, berjanji bahawa segalanya mampu ditangani dan berjanji akan mempertahankan cinta mereka.Namun, kasih yang disulam, janji yang dimaterai terlerai akhirnya bila terbongkar satu rahsia yang tidak terduga. Sebagai wanita bermaruah, Arianni nekad menoktahkan segala impian. Cinta pertamanya harus dibuang jauh daripada kotak ingatan. Lelaki itu bukan untuknya.Tahun berlalu… hadirlah lelaki baru dalam hidupnya. Sayangnya, pintu hati dia masih tertutup rapat. Rasa terluka itu masih ada. Baginya, cinta kedua tidak membawa sebarang makna; tiada keikhlasan, tiada kejujuran. Lalu bagaimana? Selama manakah lagi harus dia tunggu untuk mengecap nikmat kebahagiaan? Terlalu memilihkah dia?

ps: To Gee.. kalau nak pinjam nanti datang umah tau!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full-time Working Mom @ PTP | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331
Posts created 4645

2 thoughts on “Selagi Ada Dia

  1. novel baru eik..teringin saya nk pinjam tp yg ade tu pon blum habis lg..nnt bile dah habis yg aritu br pinjam yg ni eik..ops..bole ke? suke2 je kan nk pinjam..beli sendiri la..hehehe..saya post comment byk2 nnt eik…ehhehe..:P

Leave a Reply to .:Hernee Nazir:. Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!