Crite waktu petang

Setelah smnggu bercuti..akhirnye aku kena la sambung balik tugas2 yg dh menanti..huhuhu..susah tul rasenye nk dptkn mood utk bkeje ari nie..hehehe..dh ptang2 nie lg ler aku btmbh mngantuk..aku xkire kul 5.30 confirm aku blah..hehehe.. B4 aku memblah kan diri..aku nyempatkn jek meng’update’ blog nie..hehehe..rindu btul rasenye nk update blog..alhamdulillah mjlis kat Senggarang bjalan ngn lancar..lega […]

2nd Anni

Alhamdulillah..ari nie 26/11 genap 2 tahun aku knal ngn hubby..rase syukur yg amat sgt..kadang2 aku rase cam dlm mimpi lak..hehehe..smpai je dr BP ktorang x balik umah dulu..ktorang gie destinasi yg dah di rancang awl2 lg..hehehe..tekak aku nie tringin sgt nak mkn kat Kenny Roger’s..emmm..pe lagi ktorang pn gi ler ke Plaza Angasana jap..hehehe..sbnarnye mase […]

Esok cuti yea..yea..

Starting from 19 – 26 Nov 2008..aku on leave..so xde la update blog nie..n x smpat la nk jengah2 fav blog aku..emmm..xpe next week dh keje smule..hehehe..esok pagi baru aku balik BP..plan nye malam nie..tapi kitorang x sempat lak nak wat facial treatment semalam..so kena wat malam nie le.. Jam pn dah kul 7.25pm..aku baru […]

Pening2 langau.. ;-p

Ari nie aku kepeningan la..x smpat nk update blog byk2..byk keje lak tu..coz rabu aku dh start cuti..yahoooo..Weekend yg lpas ade la bbrape aktiviti yg aku wat: Sabtu (Malam Ahad) – Program mengejut..wat BBQ kt belakang umah with jiran2..hehehe..dh lame adik aku plan tup2 ari Sabtu tu trus nak wat..so ktorang collect duit sorang sikit […]

Geng2 Makan

Mc Donald’s Petronas Nusa Bestari jari aku kah itu? ;-pnmpak x jari aien nk cekut kentang itu..hehehe nie min punye keje..me..yg dah kekenyangan..mak buyong yg x rela gmbrnye di amik.. me n min.. ..Speak To Us..x sempat nk vote..hehehe Cam biase bile time ari Jumaat waktu rehat pn pnjg..ktorang pn gie la cri tmpt makan […]

Laskar Pelangi – Nidji

mimpi adalah kunciuntuk kita menakhlukkan duniaberlarilah tanpa lelahsampai engkau meraihnyalaskar pelangitak kan terikat waktubebaskan mimpimu di angkasawarnai bintang di jiwamenarilah dan terus tertawawalau dunia tak seindah surgabersyukurlah pada Yang Kuasacinta kita di duniaselamanya… cinta kepada hidupmemberikan senyuman abadiwalau hidup kadang tak adiltapi cinta lengkapi kitalaskar pelangitak kan terikat waktujangan berhenti mewarnaijutaan mimpi di bumimenarilah dan […]

Super sad

Emmm..semlm aku pnye mood super happy..but for today..super sad lak..pagi td Atok (nenek kpd Bariah..jiran n sdara aku) dah kembali ke Rahmatullah..tkejut gak..mase aku tgh mandi tibe2 tdngar suara org nangis..upenye Mak Idah yg dtg bgtau psl kematian Atok..rase sedih plak..coz klau family Bariah kluar or ade hal2 pnting msti die suh aku or family […]