Tanpa – Sixth Sense

Resah yang kuUbah dalam kataMelukiskan kesunyianTanpa engkau aku tak mengertiMeskiPagi itu menatapiAkan sunyi tanpamuMenemani aku sepi * Tanpa..Cintamu aku resahTanpa..Kasihmu aku hampaTanpa..Dirimu aku matihohoo… Kini benar-benarku rasakanDalam benuk hatiku tanpamuKu tak mengertiTakutTakut jauh dari dirimuKan kau tinggalkan aku sendiriTanpamu ku mati hohoo…Resah yang kuUbah dalam kataMelukiskan kesunyianTanpa engkau aku tak mengerti ps: lagu nie biase2 […]

His 2nd Hobby..Playing badminton

Ermm.skang kite start cite pasal his 2nd hobby..Seingat aku dolu2 die x brape minat pun main badminton nie..this year la die start active main badminton..maybe tmakan hasutan kwn2 die.. Cam mancing gak..die akan main badminton x kire after balik dr keje malam or siang..klau time cuti pun die blasah jek..huhu.. Kalau di tanye..“aeh..x ngantuk ke […]

Ayat-ayat Cinta – Rossa

Desir pasir di padang tandus Segersang pemikiran hati Terkisah ku di antara cinta yang rumitBila keyakinanku datang Kasih bukan sekadar cinta Pengorbanan cinta yang agung Ku pertaruhkanMaafkan bila ku tak sempurna Cinta ini tak mungkin ku cegah Ayat-ayat cinta bercerita Cintaku padamu Bila bahagia mulai menyentuh Seakan ku bisa hidup lebih lama Namun harus ku […]

Tangkap ikan..

Ari nie kite nak share hobby en.nazir..Die nie suke sgt2 memancing..Xkire la kalau keje malam ke keje siang ke balik je ade je plan die nk gie mancing..whatever la janji die happy..n hobby die pun kite bleh layan.. sempat lagi nak posing..hehehe tengah tunggu kurau..tapi kurau x sudi makan umpan..huhu nie gambar die sempat amik […]

Betapa – Sheila on 7

Lately, suke dengar lagu Sheila on 7 yang baru.. “Betapa” I like the music..So here the lyrics.. Seminggu setelah kau pergi.. teman silih berganti menghiburku.. berkata semua teratasi.. kan terus sembunyi di balik senyum palsu.. ku dengar dirimu tak sendiri lagi.. betapa hancurnya .. hati dan jiwaku..na na na na naaasetahun setelah kau pergi.. ku […]

Counting The Days..

23 days to go b4 we officially ties the knot.. To my fren..Dida..thanks a lot..almost everyday she reminds me to the “date”..(kuang asam betul..asyik menakutkan aku jek :-p)..aku rase ko tau prasaan aku mase nie..coz ko dh experienced smua nie..rase cam x ckup mase je..24hrs a day tu xckup wat mase nie..hehehe..whatever pun relax..jgn glabah..cool […]

Festive Mood.. :-)

Over la plak title tu..hehehe..btul la..rase mls plak nak wat keje..can ar?only Capt can answer..hehehe..lagu raye nie dah menyalak2 kat radio..nasib baik la umah dekat jek..klau jauh cm mase study dulu sure terharu..huhu..well, u dunno me.. 🙂 my sis always called me Rosyatimah daughter of Neng Yatimah n guess who will be the Neng Yatimah??? […]